czwartek, 4 stycznia 2018

oversizowy płaszcz z lumpeksu za 5 złotych



Już w zeszłym roku udało mi się wygrzebać w lumpeksie ładny płaszcz w brązowo-beżową pepitkę. Nie byłam pewna, czy będę go nosić. Założyłam go kilka razy na wiosnę i odgrzebałam dopiero teraz, w połowie ciepłej zimy. Myślę, że pasuje do stonowanych stylizacji przez swoje kolory i wzór, ale można nosić go w stylu vintage oraz do eleganckich stylizacji. Według mnie dobrze jest mieć taki płaszczyk za kolano jeśli zakłada się czasem spódnicę podobnej długości, bo wtedy nie wystaje ona spod niego i wszystko tworzy jednolitą całość. 


płaszcz - secondhand - 5 PLN
buty Levis - secondhand - 3 PLN 
czapka - New Yorker
komin - secondhand - 3 PLN




6 komentarzy:

  1. ładny płaszcz;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oja,zazdroszczę takiej zdobyczy! uwielbiam płaszcze :)
    zapraszam do siebie -> KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam pogrzebać w lumpeksach. łaszczy jest tam duuuużo.

      Usuń
  3. Świetne rzeczy ! Płaszczyk bardzo nam przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Nie bój się smutku, on daje równowagę.

Taki to teraz trochę dziwny czas mamy. Z jednej strony dużo spokoju, czasu z bliskimi, ze sobą, a z drugiej jakiś wewnętrzny niepokój...