środa, 17 września 2014

czas i tak upłynie


Powoli godzę się z tym, że jeśli zaczynam coś robić, to nie będzie to od razu idealne. Wszystko wymaga pracy, wysiłku, wytrwałości. Trzeba to szlifować, ulepszać. Jedynie systematyczna praca i starania dają efekty. Tak jest ze wszystkim. Więc lepiej zacząć coś dziś i pracować nad tym, niż czekać na odpowiedni moment, który nadejdzie albo nie. A życie i tak płynie i przez czas oczekiwania bylibyśmy już, o ten czas, do przodu z działaniem. 


sweter / atmosphere / ciuchland - 4zł
torebka / ciuchland / DIY / - 3zł
sukienka / ciuchland / - 6zł
buty / ciuchland / - 6zł

15 komentarzy:

  1. masz BARDZO oryginalny styl ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem, wszystko to szmaty z lumpeksu. ale mnie się podobają ;]

      Usuń
    2. Choćby nawet, ale umiesz je nosić. Widzę idealne połączenie pomiędzy ciuchami a osobą ;D

      Usuń
  2. wow! swietny zestaw, wygladasz bosko.
    co powiesz na wspolna obserwacje? ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz!! :) to sztuka ubrać się tak fajnie i tak niedrogo :) podpisuję się obiema rękami pod tym, co napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle je połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Botki <33333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny look!
    masz ochote na wspolna obserwacje bedzie mi milo
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/09/sypialnie-jak-ze-snow.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. dzięki ;) była trochę zniszczona więc doczepiłam serwetkę.

      Usuń
  8. torebka i buty mnie urzekły :) u mnie w lumpach znalezienie ładnych butów graniczy z cudem...

    http://lapmomenty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie czasami się coś trafi, ale w moim rozmiarze zawsze znikają najszybciej.

      Usuń

Nie bój się smutku, on daje równowagę.

Taki to teraz trochę dziwny czas mamy. Z jednej strony dużo spokoju, czasu z bliskimi, ze sobą, a z drugiej jakiś wewnętrzny niepokój...