niedziela, 9 lutego 2014

dżinsowa kamizelka



Kamizelki dżinsowej szukałam długo. Zawsze to było nie to. W końcu trafiłam na tę, za jedyne 7zł!
Ma bardzo ładny jasnoniebieski kolor i ciekawe, zaokrąglone wykończenie przy guzikach.
Myślę, ze będzie świetnym dodatkiem do letnich sukienek.


Tak już mam, że wymyślę sobie lub zobaczę u kogoś jakiś ciuch czy dodatek i chcę go mieć. Ale nigdy nie idę na łatwiznę i nie kupuję gotowizny w sklepie. To byłoby nudne i dawałoby mi mało satysfakcji. Chodzę po ciuchlandach i szukam. I nie mogę znaleźć.
Zazwyczaj, kiedyś już zapominam o tym co chciałam, to nagle trafia się gdzieś między wieszakami z jakimiś brzydkimi, ogromnymi, zmechaconymi swetrami. Wtedy łapię tę rzecz i nie wypuszczam, bo wiem, że już jest moja i czekała tylko na mnie.



kamizelka - ciuchland, 7zł / bluzka - ciuchland, 5zł / spódnica - h&m 19,90 zł / martensy - dr martens, ciuchland, 199zł / wisiorek - passionroom.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bój się smutku, on daje równowagę.

Taki to teraz trochę dziwny czas mamy. Z jednej strony dużo spokoju, czasu z bliskimi, ze sobą, a z drugiej jakiś wewnętrzny niepokój...