wtorek, 11 lutego 2014

czas



Czas leci coraz szybciej. Dni, miesiące, a nawet lata mijają niezauważone. Niby dużo się dzieje, dużo się zmienia, ale to wszystko dzieje się coraz szybciej.
Kiedyś nie wyobrażałam sobie momentu, kiedy skończę studia i będę musiała się usamodzielnić, znaleźć pracę. Skończyć z dzieciństwem. Przerażało mnie to skończenie pewnego etapu w życiu.
A teraz czekam na to z niecierpliwością. I tak właśnie jest w życiu, że pewne etapy się kończą i już się z nimi nie tęskni, bo sięz nich wyrasta.
W podstawówce nie tęskni się za przedszkolem, w liceum za czasami gimnazjum, a na studiach za szkołą i mieszkaniem w domu rodzinnym. Może się tęskni, ale nie wróciłoby się tam na stałe.
 Jeszcze rok temu żałowałam, że będę już kończyć studia, że to straszne i co ja ze sobą zrobię, a teraz wiem, że nadchodzi nowy etap, do którego już dorastam. I cieszę się, bo będę mogła więcej czasu poświęcić na to wszystko na co nie starcza mi go teraz.



sukienka - river island, 180zł / kardigan - ciuchland, 2,99zł / buty - ciuchland, 12zł / torebka - ciuchland, 6zł

8 komentarzy:

  1. masz cudowne włosy. i jak patrze na te zdjęcia to tęsknię za wakacjami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! świetny twój blog, marzę o takich podróżach.

      Usuń
  2. ale piękna torebka!
    ładna stylizacja :)

    sarabrych.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki, już zaglądam do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna sukienka :D
    ładna stylizacja :D
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka jak i zdjęcia :) Zapraszam do mnie.

    http://joannasztramkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie bój się smutku, on daje równowagę.

Taki to teraz trochę dziwny czas mamy. Z jednej strony dużo spokoju, czasu z bliskimi, ze sobą, a z drugiej jakiś wewnętrzny niepokój...