środa, 5 lutego 2014

hipisowski sweter



Długo, bardzo długo zabierałam się do założenia tego typu bloga. W sumie to zakładałam już kiedyś, w sumie to nawet kilka razy, ale jakoś zawsze mi coś nie pasowało. To zdjęcia złe, to, że to głupie, próżne i tak dalej. Ale zawsze też chciałam pokazywać swój styl szerszej grupie odbiorców. 

Zamierzam prezentować na blogu moje stylizacje, z których znaczna większość pochodzi z ciuchlandów i ogólnie są dziadowskie oraz jakieś inne równie ciekawe rzeczy związane ze stylem życie i takie tam. Jak wszyscy. Wiadomo. A co z tego wyjdzie i w która stronę to pójdzie to się okaże.

Pierwsza stylizacja mojej dziadowskiej mody to sweter za 1zł w roli głównej. Łączny koszt nie przekroczył 50zł. 



sweter - ciuchland, 1zł / komin - ciuchland, 4zł / torebka esprit - ciuchland, 10zł / buty - ciuchland - 9zł /spódnica - h&m, 19,90zł

3 komentarze:

  1. fantastyczny zestaw, dodaję do obserwowanych !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo. dopiero zaczynam z blogiem. zaraz zajrzę do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś piękna, oryginalna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń

Nie bój się smutku, on daje równowagę.

Taki to teraz trochę dziwny czas mamy. Z jednej strony dużo spokoju, czasu z bliskimi, ze sobą, a z drugiej jakiś wewnętrzny niepokój...